بالاترین توصیه مهم   2009-07-15 19:43:39

new_win میرحسین موسوی : روز جمعه در میان صفوف شما حاضر خواهم شد ـ۶۴ کلیک
Language Bookmark ghalamnews.ir

قلم - مهندس موسوی در پاسخ به دعوت مردم طی بیانیه ای اعلام کرد: روز جمعه مورخ 26/4/88 در میان صفهای شما حاضر خواهم شد. به گزارش قلم نیوز، مهندس میرحسین موسوی در پاسخ به دعوت مردم درخصوص شرکت وی در نماز جمعه این هفته تهران بیانیه ای صادر کرد. متن کامل بیانیه موسوی به این شرح است: به نام خدا و با تقدیم سلام متقابل از آنجاکه اکیداً پاسخ به دعوت همدلان و همراهان در راه صیانت از حقوق مشروع زندگی آزاد و شرافتمندانه را بر خود واجب می دانم، روز جمعه مورخ 26/04/88 در میان صف های شما حاضر خواهم شد. تمسک به حبلُ المَتین ایمان و قرار گرفتن در حِصن امن الهی که این دعوت شما متضمن آن است بهترین طریق وصول به آزادی های به ناحق مسلوب شده از ماست. با تقدیم احترام برادر شما میرحسین موسوی 24/ 04/ 88

نکتهٔ جالب در متن منتشر شده از رئیس جمهور موسوی. ـ۶ کلیک
Language Bookmark persia1983.wordpress.com

یکی‌ از دلایل محبوبیت موسوی فروتنی و بی‌ ادعا بودن این شخصیت است. جالب اینجاست که او مردم را به نماز جمعه دعوت نمیکند بلکه میگوید مردم او را به نماز جمعه دعوت کرده اند. با این جمله عملا میگوید مردم خود رهبری این جنبش را به عهده گرفته اند.


توصیه‌ مهم به نمازگزاران جمعه تهران در سایت خبری منتسب به هاشمی رفسنجانی:رادیو به‌همراه بیاورید.
با توجه به برگزاری نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از چند هفته غیبت، و پیش‌بینی‌ حضور بسیار گسترده مردم در این مراسم عبادی-سیاسی، نگرانی‌هایی مبنی بر احتمال کافی نبودن امکانات صوتی برای رساندن صدا به همه شرکت‌کنندگان در نماز جمعه به وجود آمده‌است. به‌گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، از آن‌جایی که امکانات صوتی ستاد نماز جمعه تهران برای پوشش صوتی محوطه اصلی نماز جمعه در دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف، تنها تا حوالی بلوار کشاورز کفایت می‌کند، و با توجه به اعلام آمادگی گروهای کثیری از اقشار مختلف مردم مسلمان تهران برای شرکت در این مراسم، احتمال گستردگی صفوف نمازگزاران تا خیابانهای دورتر از بلوار کشاورز به‌وجود آمده‌است که لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای رساندن صدای خطبه‌ها و نماز به خیل عظیم نمازگزاران این هفته تهران را ضروری می‌نماید. بر این اساس پیشنهاد می‌شود برای رفع نگرانی‌های موجود، مردم دین‌دار و آگاه شرکت‌کننده در نماز جمعه این هفته برای استماع نمازجمعه، گیرنده‌های کوچک رادیو با قابلیت دریافت امواج FM به‌همراه داشته باشند.

جمله تاریخی موسوی در دیدار با خانواده اعرابی چه بود؟
برای ما و ملت ما این راه بی برگشت است. ما باید محیط امنی را برای آینده جوانان ایجاد کنیم.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات